טיפול מיני באזור הצפון ובאזור המרכז:

טיפול מיני וזוגי באיזור הצפון, חיפה והקריות

הצורך בטיפול מיני זוגי

עם השנים, העומס והלחץ של שגרת המשפחה, פיתוח קריירה, התמודדת עם משכנתא ועוד צרות ובעיות , גורמים לדעיכת האינטימיות ובני הזוג מתרחקים זה מזה כשיחסי המין הופכים למאורע יותר ויותר נדיר. הסיבות לקשיים בתפקוד המיני בזוגיות הן רבות ושונות, ולא אחת הן נובעות מבעיות בסיסיות בקשר – רגשיות והתנהגותית. חשוב לדעת כי רבים ממקרים אלו ואחרים ניתן לפתור ביעילות בעזרת הליך מקצועי המועבר על ידי הרצלה צח, מטפלת זוגית ומינית מוסמכת בחיפה ובקריות, ובתל אביב.

ההשפעה ההדדית שבין זוגיות למיניות

חשוב להבין כי קשיים בתפקוד המיני משפיעים על טיב המערכת הזוגית שלכם ויוצרים חוסר נעימות, ריחוק וכעסים, וגם להיפך – בעיות במערכת הזוגית משפיעות על איכות יחסי המין שלכם ותדירותם. מדובר בבעיות רבות ומגוונות כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

בעיות בתפקוד המיני – יכולות להתבטא אצל נשים בחוסר אורגזמה, בעיית עוררות, כאבים במהלך חדירה ווגיניזמוס. זאת בעוד שאצל גברים הן יכולות להתבטא בבעיות זקפה ושפיכה או רתיעה ממגע מיני. חשוב להבין כי בעיות אלו משפיעות על יחסו של בן הזוג השני לגבי יחסי המין, וגם משפיעות על מערכת היחסים בכללותה ורמת הקרבה והאינטימיות בין בני הזוג.

בעיות בזוגיות – כדוגמת כעסים, מתחים, אלימות מילולית ואלימות פיזית, ביקורתיות, חוסר אמון, נאמנות ובגידות, וגם שעמום ועייפות. כל אלו משפיעים על מערכת היחסים הזוגית לרבות יחסי המין של שני הזוג. כך למשל, בעיות קשות בזוגיות יכולות לגרום לריחוק, חוסר אינטימיות ורתיעה ממגע מיני. כמו כן, הן יכולות להוביל לבעיות פיזיות בתפקוד המיני כמו בעיות בזקפה, ובנוסף יש מקרים שבהם הימנעות מיחסי מין הופכות לאמצעי הענשה כנגד בן או בת הזוג.

טיפול מיני וזוגי באזור הצפון ובאזור המרכז: גרים בחיפה, בקריות, או באזור תל אביב והמרכז? חווים בעיות בזוגיות שרבות מהן על רקע מיני? רוצים לשפר את חיי הזוגיות והמין שלכם? ניתן לפנות אל הרצלה צח, מטפלת זוגית ומינית מוסמכת בצפון מטעם איט”ם. ומטעם האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי,הרצלה צח בעלת ניסיון רב בתחום הטיפול הזוגי.

לשירותי מטפלת זוגית ומינית בצפון

הרצלה צח- מטפלת זוגית ומינית בקליניקה בקרית ביאליק. לקביעת פגישה, קבלת מידע וייעוץ מקצועי בנושא טיפול מיני וטיפול זוגי, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם הרצלה צח בטלפון 054-4501925

או במייל herzela.zach@gmail.com.

טיפול זוגי ומיני בתל אביב והמרכז

הרצלה צח- מטפלת זוגית ומינית בקליניקה ברחוב הירשנברג 4, במרכז תל אביב.

לקביעת פגישת יעוץ, ומידע בנוגע לטיפולים מיניים וזוגיים באזור המרכז ותל אביב ניתן ליצור קשר דרך האתר, בטלפון 054-4501925

או במייל herzela.zach@gmail.com.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר