טיפול מיני באזור הצפון והמרכז

שלא כמו בעיות אחרות בחיים, אותן אנו יכולים לחלוק עם מכרים, חברים ובני משפחה, בעיות בתפקוד המיני הן נושא אישי, אינטימי ורגיש שרובנו מתמודדים עימו לבד ללא שיתוף או סיוע של אחרים. יחד עם זאת, את הבעיות האלו אינכם חייבים להחזיק עמוק בבטן והן גם לא חייבות להמשיך וללוות אתכם. ניתן לפותרן באמצעות טיפול מיני בצפון ובמרכז עם הרצלה צח, מטפלת מוסמכת ומנוסה המקבלת מטופלים בקליניקה בקרית ביאליק ובמרכז תל אביב.

סיבות שונות לבעיות בתפקוד המיני- מתי פונים לטיפול מיני בחיפה, בקריות ובתל אביב?

סיבות לפנייה לטיפול מיני 

הצורך בטיפול מיני נובע מסיבות רגשיות ,פיזיות וזוגיות רבות. הנפוצות שבהן הינן:

  • בעיות בזוגיות – מובילות להתפרצות של רגשות קשים עקב קונפליקטים, כעסים, אלימות פיזית ואלימות מילולית, חוסר אמון ובגידות. בעיות אלו ונוספות במערכת הזוגית יכולות להתבטא בבעיות בזקפה, בחוסר באינטימיות, החוסר רצון או הרתיעה ממגע מיני, ואף בהימנעות ממין ככלי ענישה.
  • שגרה ושעמום בזוגיות – במערכות יחסים ארוכות המבוססות על שגרה מוכרת וידועה, בעיות בתפקדו המיני יכולות לנבוע משעמום וחוסר עניין המובילים לריחוק מיני.
  • בעיה תפקודית בתחום המיני- לעיתים בעיה הקשורה למיניות של אחד מבני הזוג מפריעה גם לתפקודו המיני של האחר. כך למשל, לבנות זוג של גברים עם בעיות זקפה יש נטייה להימשך פחות לבן זוגן. כמו כן, בני זוג של נשים הסובלת מכאבים בעת חדירה חוששים לקיים איתן מגע מיני העלול להכאיב להן.
  • פוריות – סיבה נוספת הגורמת לבעיות בתפקוד המיני קשורה לענייני פוריות. כך למשל, יש גברים הנרתעים ממגע מיני בעת תקופת ההיריון של בת זוגם בגלל חשש לא הגיוני לפגוע בעובר, או עקב דחייה מגופה הגדול והכבד של האישה ההרה. לא אחת, לאחר לידה העיסוק סביב השעון עם התינוק בא על חשבון אינטימיות ויחסי מין. בנוסף, העיסוק הטכני הבלתי נגמר במין במהלך טיפולי פוריות מוביל להורדת רמת החשק וההנאה ממין של שני בני הזוג.

 לטיפול מיני בצפון ובמרכז

לשירותי טיפול מיני בקריות, חיפה ובאזור הצפון, ולטיפול מיני בתל אביב ובאזור המרכז, ניתן ליצור קשר עם הרצלה צח.

לקביעת פגישה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא טיפול מיני, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם הרצלה צח בטלפון 054-4501925 או במייל herzela.zach@gmail.com.

קליניקה לטיפול פרטני, זוגי ומיני בצפון:

רחל 4, קריית ביאליק

קליניקה לטיפול פרטני, זוגי ומיני במרכז:

הירשנברג 4, תל אביב.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר