להחיות את החשק בעזרת טיפול מיני

חוסר חשק מיני ודעיכת התשוקה המינית בזוגיות

אחת הבעיות הנפוצותהעולות בטיפול המיני הזוגי, היא חוסר חשק מיני. בתחילת הקשר המשיכה המינית לרוב חזקה.עם הזמן פוחתת באופן טבעי המשיכה. הסיבות לכך הן: שעמום, שגרה, לחצי היומיום, ותפיסת בן/בת הזוג כמובן מאליו.סגנון החיים המודרני תובעני, תחרותי, ומשאיר מקום מצומצם לאינטימיות מינית. מהגבר המודרני נדרשים  מצוינות, עמידה בדרישות גבוהות במקום עבודתו, ומאבק על מקומו. על כך נוספת ממנו הציפייה  להיות שותף משמעותי במטלות הביתובגידול הילדים.

גם מהאישה המודרנית בחברה הישראלית הציפיות הן גבוהות: מחוץ לבית, תחרות עם נשים וגברים בתחום הקריירה.  בתוך הבית – מצופה ממנה להיות “סופר אמא”: לטפח את הילדים, להסיע אותם לשלושה ארבעה חוגים בשבוע, ולנהל את משק הבית בהצלחה.

בסוף יום סוחט שכזה, למי נשאר כוח לסקס? מה יותר מפתה בסופו של היום המתיש, מאשר לשקוע בכורסה מול הטלוויזיה, או לצלול לסמרטפון או ללפטופ? מעט האנרגיות שנותרו נשאבות גם הן. בני הזוג חושבים רק איך להישפך למיטה ולהירדם.

שגרה ביחסי המין

על כך נוספת השגרה ביחסי המין. עם הזמן פוחתת המוטיבציה לגלות יצירתיות בסקס, ולהעשיר אותם בדרכים שונות, על ידי משחקי תפקידים, פנטזיות ועוד. השעמום משתלט על הסקס, החשק יורד, ועמו האינטימיות המינית. כאשר נוצר הריחוק, יש לו השלכות על הזוגיות: נוצרים כעסים, תסכול, חוויות של דחייה ופגיעה באגו.בנוסף לכך הולך ומשתלט “קיצור הדרך” המפתה של הפורנו: אין צורך להתאמץ. תמיד הכל גדול מהחיים. הפתרונות מהירים וזמנייםואז הופך  בן הזוג ל”מיותר”, ויחסי המין – לאפסיים.

איך מתמודדים עם חוסר חשק מיני ודעיכת התשוקה בזוגיות? ומתי כדאי לפנות לטיפול מיני זוגי?

אין פלא בכך שבני זוג רבים פונים לטיפול מיני זוגי, עם תלונות על חוסר חשק ובעיות בתפקוד המיני. בטיפול המיני מאובחנת הבעיה אצל כל אחד מבני הזוג, ועולות דרכים לריענון ולהחייאה של יחסי המין, ולהגברת החשק המיני.

 

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר