אם את מזייפת לעיתים קרובות (או תמיד) אורגזמות עם בן הזוג שלך, אולי כדאי לך לעצור ולשאול: מה מניע אותך לזיוף האורגזמות?
מה  משקף זיוף האורגזמות בזוגיות שלך? הזיוף מחליף תקשורת כנה לגבי הקשיים שאת חווה. ברוב המקרים, זיוף האורגזמות דורש כוחות נפשיים ופיזיים רבים. יתכן שבמקום להיות עסוקה בעצמך ובגופך, את עסוקה בשאלות: איך אני נראית עכשיו? איך אני נתפסת? כתוצאה מכך, הלחץ המופעל עלייך כפול: את עסוקה בהפקת שואו רעשני ורב רושם, וגם לא פנויה להנאה מהאקט המיני עצמו.

תופעת זיוף האורגזמות שכיחה בקרב נשים, ונובעת מסיבות אחדות, למשל:

  •  צורך להראות סקסית, בעיני בן הזוג.
  • צורך להסתיר את הסוד, כאשר קיים קושי  להגיע לאורגזמה עם כל בן זוג כדרכם של סודות הם ניזונים מבושה וחששות
  • צורך לרצות את הגבר, ולהראות לו שהוא “גבר גבר”: גברים רבים מזהים את חוסר האורגזמה של בת הזוג עם תחושת כישלון. פעמים רבות אומר הפרטנר המיני : “אם אני לא הצלחתי להביא אותה לאורגזמה – אני כישלון, אפס, אני לא גבר. הרי האחריות לאורגזמה שלה היא שלי”… במקרים כאלה, מעדיפה האישה להרגיע את הגבר מהחרדה המפעילה אותו.
  • תרומה רבה לזיוף אורגזמות ישנה למסרים במשפחה ובחברה השמרנית, כגון: “העיקר שהגבר יהיה מרוצה.” “אמא שלי אמרה לי, שאם אדאג שבעלי ייהנה מחיי המין ויהיה מסופק, לא יפזול לצדדים… ” כאשר המסרים הללו נאמרים שוב ושוב, הם בבחינת שטיפת מוח. בתודעה נחקקת  “האמת האבסולוטית” : ישנה פחות חשיבות (או בכלל לא) להנאה ממין כאישה. העיקר, להשביע את הזאב הרעב. ואז גם זיוף האורגזמות הוא חלק מהאסטרטגיה לספק את הגבר, במקום לדאוג להנאה מינית כאישה.

כמטפלת מינית (סקסולוגית) וזוגית,  אני רוצה להעלות הסתייגויות מ”הפטנט” של זיוף אורגזמות: יש לך, כאישה, זכות מלאה להגיע לסיפוק מיני. התחושה המשכרת והמהנה של האורגזמה משחררת, וחבל שתימנעי ממנה. אם את משקיעה אנרגיות רבות בהצגה של האורגזמה המזויפת, קשה לך להתמקד בגופך והנאתך. תשומת הלב שלך מוסטת להתבוננות מבחוץ, ולשאלה המטרידה איך את נראית ונתפסת. הדרך המומלצת להגיע לאורגזמה היא להתמקד בגוף ותחושותיו באופן טוטאלי ללא הסחות וניתוקים, שהם  נוגדי אורגזמה מובהקים. בנוסף לכך, אם את בזוגיות משמעותית, ומעונינת ליצור קשר ארוך טווח, חשוב לבסס אמון ואותנטיות. אם את מעמידת פנים, יקננו בך החששות: ” מה יקרה אם יגלה את האמת?” או: אם עד עכשיו העמדתי פנים, מה יקרה אם אגלה לו ששיקרתי?” התקשורת המינית הגלויה והפתוחה, יוצרת קירבה, אינטימיות ומשפרת את יחסי המין.

כיצד ניתן לטפל בקושי להגיע לאורגזמות?

בטיפול המיניאת יכולה לרכוש דרכים יעילות, כדי להגיע לאורגזמה. באמצעות תשאול, ניתן להגיע לאבחון מדויק של הסיבה לקשיים להגיע לאורגזמה. בהתאם לבעיה הספציפית נבנית התוכנית המתאימה ביותר, שתעזור להשתחרר מהעכבות.  הטיפול המיני מאפשר להפחית את הצורך בשליטה, היוצר עכבות ומקשה להשתחרר באורגזמה.

הדרכים בארגז הכלים כמטפלת מינית לעזור ולהגיע לאורגזמה רבות, כגון: דמיון מודרך, התמקדות  בגוף (פוקוסינג) , קשיבות (מיינדפולנס) ועוד. אם בן הזוג שלך מצטרף לטיפול מיני זוגי יפתחו בפניכם בטיפול דרכים רבגוניות להנאה הדדית: הרחבת המשחק המקדים, שינוי  תפיסות שגויות כאישה וכגבר ויצירת תפיסות מתאימות חלופיות , כמו כן תוכלו לקבל במהלך הטיפול המיני תרגילים משותפים, להגברת החשק  וההנאה ממין. בעזרתם ישתפרו חיי המין שלכם, והאורגזמות יהפכו לאמיתיות.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר