בתוך המרחב הבטוח של חדר הטיפולים מוענק טיפול מיני ליחידים ולזוגות על ידי הרצלה צח, סקסולוגית מוסמכת בצפון מטעם איט”ם – האגודה הישראלית לטיפול מיני. מדובר בטיפול המיועד לקשת רחבה של בעיות בתפקוד המיני ומאפשר לחולל שינוי  מיאוש לאופטימיות, מחרדות וכעסים לפתיחות והקשבה. השיח המיני המתנהל בקליניקה מאפשר לגעת באופן ישיר בבעיות מיניות שונות, להכירן ולהבינן, ליצור נכונות להתמודד עימן ובהדרגה לגלות דרכים לפתרונן.

חשיבות הפניה לסקסולוגית מוסמכת

תחום הסקסולוגיה, או בעברית טיפול מיני, עוסק בבעיות בתפקוד המיני שמקורן נפשי ופיזי. מדובר בתחום שהעיסוק בו דורש ידע והבנה עמוקה בנושאי מיניות, רפואה ופסיכולוגיה, ומתבסס על ניסיון מעשי ומחקרים קליניים. בנוסף, מדובר בענף טיפולי הדורש רגישות רבה לצרכי הזולת. יחד עם זאת, למרבה הצער במדינת ישראל אין הגדרה מוסדרת למטפלים מיניים וכל אחד, גם ללא הסמכה, יכול לספק סוג זה של טיפולים. קיימים למעשה רק שני גופים מוכרים המספקים הסמכה בתחום ואחד מהם הוא איט”ם, האגודה הישראלית לטיפול מיני, הפועל בהתאם לתקנות בינלאומיות בנושא. הסמכה זו ניתנת רק לבעלי תואר שני ומעלה בתחומים: עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה ורפואה, שעברו הכשרה עיונית ומעשית ממושכת הן באוניברסיטה והן במרפאות מוסמכות לטיפול מיני. הרצלה צח הינה סקסולוגית מוסמכת בחיפה ובקריות שקיבלה את הסמכתה מאיט”ם ,ועברה את הכשרתה באוניברסיטת תל אביב וכן במרפאה של ד”ר רונית אלוני ובמרפאה הציבורית לטיפול מיני “רעות”.

טיפול בקשת רחבה של בעיות וקשיים

טיפול עם סקסולוגית מוסמכת בקריות, בחיפה או בכל מקום אחר נוגע להרבה מאוד אנשים משני המינים, החל מגיל ההתבגרות, דרך אנשים וזוגות צעירים, ועד מבוגרים וקשישים. אלו בעיות הנוגעות למעשה ליותר מארבעים אחוז מהאוכלוסייה, אשר יכולות להיות פרטניות או חלק ממערכות יחסים זוגית. הן נגרמות מקשת רחבה של גורמים וקשיים פיזיים, נפשיים, חברתיים ותרבותיים. כך למשל, פניה לטיפול מיני יכולה להיות עקב התעללות פיזית או פגיעה מינית, התלבטות לגבי זהות מינית, תפיסות אסורות לגבי יחסי מין, וכן עקב מחלה המפריעה לתפקוד המיני. כמו כן, הן יכולות לנבוע מתדמית עצמית נמוכה, בעיות בזקפה, רתיעה ממגע מיני, בעיות באורגזמה, כאב בעת חדירה, וגיניזמוס, ובעיות שפיכה כמו שפיכה מהירה או איטית.

לשירותי סקסולוגית בצפון

לשירותי סקסולוגית בצפון, בחיפה ובקריות, ולקביעת פגישה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם הרצלה צח בטלפון 054-4501925 או במייל herzela.zach@gmail.com

לשירותי סקסולוגית במרכז

ניתן לקבוע פגישה בקליניקה במרכז תל אביב, ברחוב הירשנברג 4

צרו קשר עם הרצלה צח בטלפון 054-4501925 או במייל herzela.zach@gmail.com

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר