טיפול בתהליכי פוריות אינו קל. כיום, נשים רבות שמחליטות לבנות קריירה ולבסס את עצמן כלכלית ורק לאחר מכן להביא ילד לעולם מגלות שהגיל שלהן מחייב אותן לעבור טיפול בתהליכי הפרייה. מכאן, מתחילה דרך ארוכה שמחייבת תמיכה. מאמר זה יגולל בפניכם אודות טיפול בתהליכי פיריון.

טיפולי פוריות- אחוזים גבוהים

אם בעבר רוב הנשים הרו בגילאי העשרים ונשים מבוגרות שלא הצליחו להרות נאלצו להתמודד עם העובדה שאם הן מעוניינות בילד קרוב לוודאי שהן יצטרכו לאמץ אותו, כיום המצב שונה לחלוטין הן בזכות הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת והן משום העובדה שנשים רבות מחליטות לבסס את עצמן וללדת בגילאי שלושים וארבעים את הילד הראשון שלהם. המחשבה על כניסה להריון ונשיאת העובר ברחם היא מחשבה מרגשת ורוב הנשים חשות שהן מוכנות לשלב זה בגיל מסוים. נשים רבות קוראות חומר על טיפול בתהליכי פוריות על מנת להביא ילד בגילאי שלושים המאוחרות וארבעים אך אף אחת לא יכולה לדעת עד כמה הדבר יכול להשפיע רגשית על האישה. טיפולי פוריות אינם מבטיחים כניסה להריון בניסיונות הראשונים, הם מלווים בזריקות של הורמונים דבר שיכול להוביל את האישה לתנודות במצבי הרוח ותופעות לוואי שונות והן מחייבות את הנשים להמשיך ולעמוד על שלהן גם כאשר הרופא מעדכן אותם שהטיפול לא הצליח. כאן, רוב הנשים חייבות תמיכה, אם מהבעל, מחברים, מההורים וכן מקבוצת תמיכה וממטפלת שמומחית בכל הקשור אל טיפול בתהליכי הפרייה.

טיפול בתהליכי הפרייה- תמיכה חובה

כל אישה שעוברת תהליך כה מורכב זקוקה לתמיכה. אין זה משנה עד כמה את אישה בעלת אופי חזק ועד כמה את מעוניינת בילד משלך, כמעט כל אישה אינה מודעת לעובדה שתהליכי פוריות אינם קלים ולעיתים אף לוקחים יותר זמן ממה ששיערה האישה. כל אלו מובילים לכך שתמיכה בנשים שעוברות טיפול בתהליכי הריון יכול לעזור לאישה בצורה ניכרת. כאן, יש כמה אפשרויות של שירות טיפול בתהליכי פוריות:
קבוצת תמיכה- יש אפשרות להצטרף אל קבוצת תמיכה של נשים שעוברות טיפול בתהליכי הפרייה. הקבוצה תמיד תכלול מנחה ועד עשר נשים. התמיכה שהאישה תקבל מנשים שעוברות את אותו תהליך אותו הן עוברות יכול לעזור להם בכל הקשור אל הרגעת החרדות, הפגת מתחים והבנה שהן לא היחידות שעוברות תהליך לא פשוט זה.
טיפולי יחידני- יש אפשרות לעבור טיפול במסגרת יחידנית.

מעוניינים לשמוע עוד אודות טיפול בתהליכי פיריון במסגרת קבוצת תמיכה שמלווה במנחה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום קבוצות התמיכה?

התקשרו אל הרצלה צח בטלפון 054-4501925 או השאירו את הפרטים שלכם בטופס ‘צור קשר’ והרצלה תחזור אליכם.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר