זיגמונד פרויד התעסק רבות במנגנוני המין והוציא לאור כמה תיאוריות מענייניות שבבסיסן תסביך אדיפוס וכמה מוטיבים נפשיים אחרים מרתקים שהובילו את המחשבה האנושית על מין במאה ה-20. והיום, עם הפנים קדימה אל המאה ה-21 המין האנושי מתמודד עם כמה וכמה תופעות חדשות שלא היו קיימות בעבר וקדמה טכנולוגית שמנגישה את המין באמצעות מסכים ליותר בני אדם מאי פעם ובגילאים צעירים יותר.

טיפול מיני בשפיכה ובזיקפה של גברים

בעיות שפיכה מוקדמת ובעיות של חוסר זקפה הן בעיות שמין הסתם היו קיימות משחר ההיסטוריה אך מחקרים ונתונים סטטיסטיים מצביעים על הקשר הישיר בין סטרס, לחץ וחרדה הקיימים בעידן המודרני בחברה המערבית המפותחת, ואין ספק שלמצבו הכלכלי והנפשי של האדם כמו גם לסביבת המחייה שלו, יש השפעה גבוהה על תפקודו המיני בנוסף לאלמנטים הגנטיים שתמיד קיימים ומשפיעים גם בהם בצורה לא מבוטלת.

בעיות שפיכה מוקדמת ובעיות חוסר זקפה או בעיות זקפה אחרות כמו זקפה ממושכת מדי ובעיות אחרות הן מנת חלקו של המין הגברים, ולקליניקת הרצלה צח מגיעים גברים מכל קשת הבעיות המיניות.

איפה אפשר לעשות טיפול מיני בשפיכה ובזיקפה של גברים

מתמודדים עם בעיה של חוסר זקפה? בעיה של שפיכה מוקדמת או כל בעיה פיזית או פנימית אחרת הקשורה לחיין המין שלכם? מוזמנים להגיע לקליניקת הרצלה צח וליהנות ממגוון טיפולים הנוגעים בכל החוויה המינית, בין אם זוגית או אישית ולקבל פתרונות מעשיים לשיפור התפקוד המיני וחזרה לתפקוד מלא ושגרה מלאה.

לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם.

אין ספק שגנטיקה ופיזיולוגיה משחקות תפקיד חשוב במיניות האדם אך האיבר הראשון במעלה ששולט בכל שאר האיברים בגוף הרי הוא המוח שמשדר לאותם איברי גוף, לכן אי אפשר להתעלם מההשפעה הגבוהה שיש למחשבה ולסביבה על התפקוד מיני שלנו ולתפיסות שלנו לגביי סקס, מיניות, סוגים וקשרים אישיים.

לכל בעיה יש פתרון

צאו מנקודת המוצא הזאת וכבר עשיתם חצי דרך אל פתרון הבעיה! זכרו: יש בעיות שלא ניתן לטפל בהן לבד והתערבות חיצונית הכרחית במקרים רבים. לא בושה לגשת למטפל או מטפלת חיצוניים וכאשר יש לכם בעיה רצינית שלא ניתנת לטיפול אישי זו הדרך הטובה ביותר לרדת לשורש העניין ולטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר.

מוזמנים לחקור את המיניות שלכם ולמצוא פתרונות מתודולוגים לאחר עבודה משותפת בצורה רצינית ואחראית בעזרת מטפלת מוסמכת ומנוסה שתשפוך אור על הבעיות התפקודיות איתן אתם מתמודדים ותיתן לכם כלים חדשים להתמודדות עם בעיות של שפיכה מוקדמת, בעיות זקפה ובעיות מיניות אחרות.

גלשו באתר לטיפולים השונים ולקבלת מידע אודות המטפלת, הסמכות, ניסיון וכדומה.

צרו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי וקביעת תור לטיפול מיני או זוגי לכם ולבן או בת הזוג שלכם.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר