מצד אחד, בעיות בתפקוד המיני מלוות במבוכה ובניסיון להסתיר, ומצד שני הן פוגעות באופן משמעותי ברווחה הנפשית ובאיכות החיים בכלל. על כן, חשוב להתגבר על החששות ולפנות לקבלת ייעוץ מיני בתל אביב מטעם מטפלת מוסמכת כמו הרצלה צח. טיפול מיני בתל אביב מיועד לגברים ולנשים כאחד המצויים בשלבים שונים בחייהם, החל מגיל ההתבגרות ועד לזקנה, וניתן בהחלט לקבל מענה לבעיות בתחום ולצאת לדרך חדשה בערת הטיפול.

למי מיועד ייעוץ מיני?

פגישות עם מטפלת מינית בתל אביב מיועדות כאמור לאנשים בכל הגילאים, המתמודדים עם בעיות שונות ומצבים ספציפיים. כך למשל, יש הפונים לקבלת ייעוץ סקסולוגי בתל אביב עקב בעיות תפקודיות כמו קושי להשיג זקפה אצל גברים, או כאבים בזמן חדירה אצל נשים, דבר המשפיע גם על מידת המשיכה והחופש המיני אצל בני הזוג שלהם. כמו כן, הטיפול מיועד ליחידים או לזוגות אשר עקב קשיים בזוגיות סובלים גם מחוסר סיפוק ומבעיות בתחום המיני. מדובר בין היתר בזוגות אשר יחסיהם מלווים באלימות מסוגים שונים, בכעסים ותקשורת לקויה, בחוסר אמון ורגשות קשים, המובילים לחוסר רצון לקיים יחסי אישות, למניעת יחסי מין כאמצעי ענישה, או למחסור באינטימיות שאינו מאפשר קרבה פיזית מלאה. לכך מצטרפים זוגות החווים במערכות היחסים שלהם דעיכה עם השנים, שעמום והיעדר עניין, המתבטאים גם בתחום המיני. מעבר לכך, יועצת מינית בתל אביב יכולה לסייע גם לאנשים המצויים במצבים ייחודיים בחיים, כמו זוגות בתהליכים של טיפולי פוריות או בתקופת ההיריון, כאשר לא פעם ישנה דעיכה בחשק המיני או חשש מפני קיום יחסים.

חשק מיני נמוך בזוגיות ארוכת טווח

כאמור, ייעוץ מיניות בתל אביב מתאים גם לזוגות המצויים במערכות יחסים ארוכות. מטבע הדברים, בתקופה הראשונה של הזוגיות קיימת משיכה מינית חזקה והתלהבות, אך לאורך הזמן היא דועכת עקב התרגלות, שעמום וכן הלחצים והמטלות של שגרת החיים. דברים אלו נכונים במיוחד לגבי זוגות בתל אביב, עיר המאופיינת בקצב מהיר מאוד, בדרישות פרנסה גבוהות ובצורך להיאבק על מקום העבודה והקידום – דבר המכניס גם אל הזוגיות דאגות ולעיתים אינו מותיר פנאי לאינטימיות. לכך מצטרפות כמובן המטלות האחרות ובפרט גידול הילדים שמוטל כיום על נשים וגברים כאחד, כך שבסופו של יום בני הזוג מוצאים את עצמם מותשים.

אמנם, בתחילה שואפים השניים לשמר את העניין וההתלהבות מיחסי המין, ולהעשיר אותם במשחקים ועזרים שונים, אך עם הזמן נוטה ההתרגלות להשתלט ופוחתת המוטיבציה להמשיך ולהשקיע אנרגיה בעניינים אלו. לעיתים ירידת המוטיבציה מופיעה יותר מצד הגבר, שחוזר הביתה בשעה מאוחרת ורק רוצה לצפות בסרט ולישון, ולפעמים מצד האישה בעוד הגבר מוצא “פיצוי” מהיר וזמין באתרי הפורנו למיניהם. על כל פנים, פגישות עם יועצת מין בתל אביב יכולות לסייע באבחון מדויק של הבעיה אצל כל אחד מהשניים, ובאיתור דרכים יצירתיות ומתאימות לשניהם להגברת החשק המיני והחייאת היחסים.

לקביעת פגישה

לקבלת מידע נוסף אודות הטיפול ולקביעת פגישה עם מטפלת מינית מוסמכת בתל אביב, פנו אל הרצלה צח בטלפון

054-4501925.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר