במהלך החיים מזומנות לכל אחד ואחת מאיתנו תקופות מאתגרות, המלוות בתחושות לא פשוטות ובקושי למצוא את הדרך ואת הכוחות להמשיך הלאה. מדובר בקשיים העשויים לפקוד אנשים בכל הגילאים בתחום האישי, הבינאישי וגם המשפחתי.

למי מיועד טיפול פרטני?

טיפול פרטני בתל אביב הוא מפגש בארבע עיניים עם המטפלת, אשר בו מקבל המטופל מרחב מוגן ובטוח לביטוי עצמי, לעידוד ההבנה, לאיתור דרכים מועילות להתמודדות עם אתגרים, להמשיך להתקדם בחייו ולשאוב מהם סיפוק והנאה. על כן, הטיפול מיועד לקשת רחבה מאוד של מצבים. כך לדוגמא, הוא מתאים לאנשים הסובלים מבעיות נפשיות חריפות יחסית, כמו דיכאון, חרדה או הפרעת אכילה, שהינן נפוצות מאוד בקרב האוכלוסייה. כמו כן, הטיפול מתאים לאנשים העוברים תקופה קשה או אפילו משברית עקב שינויי חיים כמו גירושין, אובדן של אדם אהוב, מחלות כגון סרטן, פיטורין וכדומה. בנוסף, לטיפול פרטני מגיעים אנשים המעוניינים לעבוד על תחום ספציפי שבו הם מתקשים, כמו למשל יחסים עם בני המין השני, תחושת אשמה חזקה המניעה אותם, קושי בביטוי רגשי, ועוד. חשוב להדגיש כי הטיפול מיועד גם למי שאינו מרגיש כי הוא סובל דווקא מבעיה חריפה, אלא מעוניין לקדם את מודעותו והבנתו העצמית, להתפתח ולצמוח מבחינה אישית.

כיצד בוחרים מטפל?

בכל אזור בארץ, ובתל אביב בפרט, עובדים אנשי מקצוע רבים המסוגלים להעניק טיפול פרטני: פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומטפלים נוספים. כאשר יוצרים קשר עם איש טיפול ומתחילים לברר התאמה, יש לשים דגש על מידת הוותק שלו והניסיון בטיפול בבעיות הקשורות לנושא שמעסיק אתכם. כמו כן מומלץ לבדוק שהמטפל מצויד במגוון רחב של גישות ושיטות ,שיוכלו לסייע בהתמודדות עם הבעיה שלכם. כדאי מאוד שהקליניקה שלו תהיה במרחק נסיעה סביר שיאפשר הגעה נוחה והתמדה בכך לאורך זמן. יחד עם זאת, הקריטריון החשוב ביותר הוא ההרגשה האישית שאתם מקבלים כבר בשיחת הטלפון הראשונה ובפגישה הראשונה עם המטפל. כלומר, אם מדובר באדם שמעניק לכם תחושה נינוחה, שתוכלו לשתף אותו בפתיחות בעולמכם, ושיוכל לתמוך בכם בתהליך.

לקביעת פגישה

לקבלת פרטים נוספים על טיפול פרטני בתל אביב, ולקביעת פגישה עם הרצלה צח, התקשרו לטלפון
054-4501925.

כתובת רחוב הירשנברג 4 תל אביב (ליד רחוב דיזנגוף)

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר