**בבליינד דייט ישנה בכל פעם מחדש שוב ושוב סכנה של אכזבה. הציפיות מתנפצות וישנה נפילה לבור של דכדוך. כדאי לא להסתער על היעד הבא במהירות: לקחת פסק זמן, לחשוב מה בדיוק קרה, ולנתח, כדי להגיע לדייט הבא מצוידים בחומר למחשבה.

**בהרבה דייטים הפרטנר/ית ביקורתי/ת וציני/ת: אל תיקחי את האחריות על כך עלייך. לרוב הוא מנסה לאזן את התחושות שלו, ולהפחית את החרדות שלו עצמו. לפעמים הוא משליך באופן לא מודע את הפגמים והמומים שלו, ואין סיבה להיפגע… אם הוא/היא כל כך לא אמפטי ופוגעני, בלאו הכי לא בריא להישאר איתו.

**במקרים מסוימים המניע הוא חיפוש של סקס בלי להשקיע מאמץ. אם זהו הצורך גם שלך – אין בעיה. אבל אם הפנטזיה היא למצוא בן/בת זוג ברצינות, כדאי להפעיל את נורות האזהרה..

**במקרים רבים “המועמד” מציג את עצמו כמושלם. השאיפה לשווק או למכור את עצמו באינטרנט ברורה. אבל מה לעשות? אחרי הציפיה נוצרת אכזבה. רמת האמינות של המידע לא תמיד מרקיעת שחקים, והמפגש עם קרקע המציאות מתסכל. כדאי לקחת (אם אפשר) את “התמונה” בערבון מוגבל…

**הסצנה של הדייטים מלחיצה עם העלייה בגיל: לחץ פנימי, שחיקה, עייפות, ולחץ חיצוני משפיעים על כך. אבל כדאי לנסות לעשות עבודה פנימית, ולהפחית את הלחץ. קח/י בחשבון שגם הפרטנר שאת/ה עומד לפגוש לחוץ. כמוכן, כדאי לקחת בחשבון שהלחץ גורם להתנתקות או הצפה, תפקוד פחות יעיל, או פטפטת מייגעת. נא להירגע, ולהבין שתמיד יש לכם משהו טוב להציע.

**לא מומלץ לדווח לכל העולם ואשתו אחרי כל דייט מה בדיוק היה. ביחוד, אם משתפים אנשים שיפוטיים. רק אם האדם השותף לרגשותיכם ולחוויה שעברתם רגיש ואמפטי תשתפו, תוך ציפייה לתמיכה.

**כאשר אתה בדייט, נסה להקשיב לעצמך ולפרטנר שלך, לזהות את תחושותיך ומחשבותיך ולא להיות מנותק.

**תגיע לדייט עם צידה של ביטחון בעצמך והכרה בערך העצמי שלך. אם הפרטנר מפחית מערכך מתוך נרקיסיזם או חוסר רגישות, שים לו גבול!

**אם אתה חווה שוב ושוב תחושות כישלון ואכזבות בדייטים, כדאי לך להשקיע זמן ואנרגיות נפשיות בטיפול. בטיפול טוב תוכל לזהות את הבעיות ולעבוד עליהן.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר