הרצלה צח היא מטפלת מינית מוסמכת בצפון והמרכז מטעם איט”ם – האגודה הישראלית לטיפול מיני, מדריכה מטפלים זוגיים בסקטור הפרטי והציבורי לרבות אוניברסיטת חיפה -“מרכז ברמן” ו”בנקודת מפנה” במכללת גורדון בחיפה. להרצלה צח ניסיון רב בטיפול, מעניקה טיפול מיני מקצועי ואפקטיבי ליחידים ולזוגות באזור הצפון, חיפה והקריות, ובמרכז תל אביב.

למי מיועד טיפול מיני?

טיפול מיני המועבר על ידי מטפלת מינית מוסמכת בקריות מיועד לגברים ונשים כאחד בכל גיל, המוצאים את עצמם מתמודדים מול קשיים הקשורים לנושאי מיניות שונים. מדובר בבעיות במיניות המופיעות בגיל ההתבגרות, בקרב צעירים, במהלך לידה והריון או טיפולי פוריות, ובגילאי בגרות וזקנה. כמו כן, בעיות מיניות יכולות להיות קשורות למערכת יחסים זוגית, או עקב בעיה פרטנית מאוד מסוימת.

סיוע בפתרון מגוון בעיות מיניות

להרצלה צח ניסיון רב שנים בטיפול במגוון בעיות מיניות בקרב שני המגדרים, ביניהן:

נשים – בעיות מיניות הקשורות לעוררות מינית, בעיות או חוסר באורגזמה, וגיניזמוס וכאבים במהלך חדירה.
גברים – רתיעה ממין, בעיות בזקפה ובעיות בשפיכה לרבות שפיכה איטית או מעוכבת.

גורמים לבעיות בתפקוד המיני

בעיות בתפקוד המיני יכולות לנבוע משורה ארוכה של גורמים. כך למשל, הן יכולות לנבוע מקשיים במערכת יחסים זוגית עקב קונפליקטים מורכבים וקשים, כעסים, תסכולים, חוסר הערכה, חוסר תקשורות או בגלל אלימות מילולית או פיזית. כמו כן, הן יכולות לצוץ בגלל חוסר אמון ואקטים של בגידה ואף עקב שגרה ושעמום המאפיין מערכות יחסים ארוכות. מצבים אלו ונוספים עלולים לגרום לרתיעה, חוסר רצון במגע מיני אינטימי וכן לבעיות תפקודיות שונות.

לקבל עזרה מקצועית

בהיותו תחום אינטימי ובשל הקשריו החברתיים והתרבותיים, לא מעט אנשים החווים קשיים בתפקוד המיני מתלבטים אם עליהם לפנות לקבלת סיוע מקצועי ממטפלת מינית מוסמכת בצפון. יתרה מכך, רבים אינם בטוחים אם עליהם לגשת לטיפול לבד או ביחד עם בן או בת זוגם. התלבטות זו הינה טבעית ונובעת לא אחת מתחושות של בושה, מבוכה, אי נוחות, חוסר אמון ו/או פחדים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התלבטויות אלו היא על ידי יצירת קשר עם הרצלה לשיחת הבהרה ראשונית אשר תסייע להחליט אם אתם נדרשים לעזרה מקצועית, ובאם נכון לכם להגיע לפגישות לבד או עם הפרטנר שלכם.

לשירותי מטפלת מינית בצפון

לשירותי מטפלת מינית בחיפה, בקריות ובצפון, לקביעת פגישה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם הרצלה צח בטלפון 054-4501925 או במייל herzela.zach@gmail.com.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר