פעם, בשנה או השנתיים הראשונות שלכם ביחד, עוד היה לו מבט מאוהב בעיניים, הוא היה מחזר ומשקיע, מעריך ומכבד. אבל עכשיו עברו כבר כמה שנים טובות ואת שואלת את עצמך לאיפה המבט הזה נעלם? איך לגרום לו להתאהב בי מחדש? האם אני אשמה בכך – משהו לא בסדר איתי? או שאולי זה הוא שנעלם אל תוך השגרה והתרגל אל זו שחולקת איתו את החיים. פשוט עוד מרכיב בשגרת היום שלו.

למעשה, נשים רבות שואלות את עצמן איך לגרום לבעלי לאהוב אותי שוב. השגרה של החיים היא חיובית במובנים רבים אך יש לה גם חסרונות: הוא מתחיל לקבל אותך כמובן מאליו, ההתלהבות, הסקרנות והריגוש של ההתחלה מתחלפות בהרגלים, דפוסים ואפילו שעמום, וזאת עוד לפני שדיברנו על קונפליקטים ברמת עצימות גדולה יותר או פחות. יחד עם זאת, חשוב שתדעי שאפשר בהחלט להשיב את המבט האוהב לעיניים. אולי תצליחי לעשות זאת על ידי כמה שינויים באופן עצמאי ואולי יהיה צורך לקבל סיוע חיצוני באמצעות טיפול זוגי.

 

להתאהב מחדש

אז איך לגרום לגבר להתאהב בך שוב? קודם כל, חשוב להבין שאין תשובה אחת ויחידה שנכונה תמיד לכולן ולכולם, אבל אפשר לתת כמה המלצות כלליות. ראשית, שאלי את עצמך האם את בעצמך מעניקה לו את אותו המבט האוהב? האם את רואה את הדברים הטובים שבו או שמא גם את כבר התרגלת ואת פחות מעריכה ומכבדת את מי ומה שהוא? אם התשובה חיובית, במקום להאשים את עצמך פשוט הביני שזהו תהליך טבעי שקורה לזוגות רבים, ופשוט התחילי לשנות: הסתכלי על המחצית המלאה של הכוס בכל מה שקשור אליו, הבחיני בדברים הטובים שהוא עושה עבורך ובכלל, חשבי על מה שיגרום לו להרגיש אהוב, ועשי ניסיונות לעורר אצלו את הרגש הזה.

שנית, סכמי איתו על זמן זוגי איכותי משלכם אחת לכמה ימים, וקבעו זאת מראש באופן שלא ניתן לשכוח ומחייב את שניכם. יכול להיות שאתם מבלים יחדיו על הכורסא מול הטלוויזיה, בנסיעות משפחתיות של סוף השבוע וכדומה – אבל אין זה זמן זוגי. הכוונה היא לקבוע שעה או שעתיים שבהן אתם נמצאים ביחד רק שניכם באווירה אינטימית, בין אם מדובר בפיקניק בפארק, הליכה רגועה על חוף הים, פגישה בבית קפה וכן הלאה. הזכירו לעצמכם מי ומה אתם מחוץ לשגרה היומיות והמטלות השוטפות.

שלישית, אם את שואלת איך לגרום לבעלי לחזר אחריי עלייך להבין מה מעורר, מרגש ויוצר אצלו הערכה. למשל, גברים רבים נוטים להעריך אישה המפתחת את עצמה ומשקיעה בעצמה. אז אם את עוסקת למשל בעבודה די אפרורית שלא מספקת אותך, ייתכן שהגיעה הזמן לשנות כיוון, לקחת איזה קורס, לעשות הסבה לכיוון שיותר מדליק אותך ומבט את כישורייך. מצד שני, לנשים ששואלות איך לגרום לו לאהוב אותי מחדש כדאי לשים לב להופעתן. אכן, גברים רבים היו שמחים להיות לצד אישה שנראית מטופחת, שלובשת ביגוד המחמיא לה, ששמה בושם וכן הלאה.

יש עוד עצות רבות שניתן לתת. למשל, הגיע הזמן שיפסיק לקחת כמובן מאליו את העובדה שאת מוותרת על הצרכים שלך בשבילו ובשביל הילדים. הודיעי לו בתקיפות שמהיום והלאה את לוקחת זמן מסוים לעצמך לאורך השבוע כדי לצאת ולבלות עם חברות, ללכת למכון הכושר, לבקר בהרצאה או מוזיאון, לעסוק בתחביבים וכדומה. במילים אחרות, גברים אוהבים נשים שאוהבות את עצמן.

יחד עם זאת, כפי שנאמר לעיל העצות הללו אינן מתאימות בהכרח לכל אישה ולכל גבר, ולא פעם היישום שלהם כרוך בהתגברות על מכשולים פנימיים וחיצוניים. לכן, מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ ממטפלת זוגית מיומנת ובעלת ניסיון רב שתעזור לך להבין איך לגרום לגבר להתאהב בך מחדש.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה ראשונה, פני אל הרצלה צח בטלפון 054-4501925.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר