ארבעים אחוז מהגברים והנשים סובלים לאורך חייהם מבעיות בתפקוד המיני. בעיות אלו יכולות לצוץ בכל גיל, החל מגיל ההתבגרות ועד לזקנה, ומקורן בסיבות רבות ושונות. למרות היותן נפוצות, בהיותן בעיות אישיות ואינטימיות יש קושי לשתפן עם אחרים לרבות עם בן הזוג. מאידך, אין זה רצוי להשאיר את הבעיות האלו לא פתורות, עקב ההשפעה המשמעותית על איכות החיים האישית, הזוגית, המשפחתית והחברתית. הדרך היעילה ביותר לפתור אותן הינה פניה לגורם טיפולי מוסמך ומנוסה כדוגמת הרצלה צח, מטפלת מינית מוסמכת בעלת ניסיון רב בתחום, המסייעת להתמודדות ופתרון בעיות בתפקוד המיני בקרב נשים וגברים כאחד.

טיפול במגוון בעיות תפקוד מיני

הרצלה צח הינה מטפלת מינית ומטפלת זוגית מוסמכת, מנוסה ומוערכת, המתמחה בטיפול בקשת רחבה של בעיות בתפקוד המיני בקרב נשים וגברים. בין היתר היא מטפלת בגברים הסובלים מבעיות של זקפה, שפיכה ורתיעה מיחסי מין, וכן בבעיות של נשים עם קושי או חוסר באורגזמה, כאבים בחדירה, וגיניזמוס ובעיות עוררות. הטיפול מתאים לבעיות וקשיים בכל גיל על רקע פיזי, נפשי, חברתי, זוגי, משפחתי, חברתי או תרבותי. כך למשל, בעיה בתפקוד המיני של נשים או גברים יכולה לנבוע מהתעללות מינית, אלימות, טראומות, חרדות, זהות מינית ודיכאון. כמו כן, היא יכולה לנבוע ממחלות ונכויות, ומקשיים במערכת יחסים זוגית כמו חוסר אמון, ביקורתיות, כעסים, פחדים וגם משגרה ושעמום.

מאפייני הטיפול המיני

חשוב להבין כי טיפול מיני הינו טיפול אישי רגיש וקשוב, המשתנה בתכניו, תרגוליו ואורכו בין מטופל למטופל. השוני נובע מהבעיה שממנה סובל המטופל ורמת המודעות והפתיחות שלו אליה. הוא יכול להתבצע כטיפול פרטני או זוגי, או כטיפול משולב, ולכלול מתן הדרכות בנושאי אנטומיה ותפקוד מיני, טיפול נפשי המיועד להסיר עכבות ולעודד גישה יותר חופשית ומשוחררת למין. בנוסף, הוא יכלול תרגולים שונים שמבוצעים בהדרגה ומיועדים לשפר ולפתור באופן מעשי את הבעיה בתפקוד המיני.

לטיפול בבעיות בתפקוד המיני

לטיפול בבעיות בתפקוד המיני בקרב נשים וגברים,לקביעת פגישה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם הרצלה צח בטלפון 054-4501925 או במייל herzela.zach@gmail.com.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר